Lähetä laite huolettavaksi
Pakettiautomaatissa

Huoltosaatepohja


TÄRKEÄÄ!

Laitteenne tiedot saattavat kadota huollon aikana. Luuritkuntoon ei vastaa huollon yhteydessä kadonneista tiedoista. Suosittelemme olemaan edeltä käsin yhteydessä numeroon 0400-604229 selvittämään tilanteen tapauskohtaisesti, jotta teidän tärkeät tiedot eivät katoaisi huollon aikana. On hyvä varmuuskopioida tiedot ennen laitteen tomittamista huoltoon varmuuden vuoksi.

Jos laitteeseenne on asetettu pääsykoodi, on laitteen pääsykoodi ilmoitettava laitteen testaamiseksi tai poistettava käytöstä.

Kun kyseessä on alkuperäisen näytön kunnostus. Olethan tietoinen että kyseessä ei ole 100% todennäköisyys että toimenpide välttämättä onnistuu. Kyseessä on mekaaninen vaurio ja todellisia vauriota ei ole havaittavissa, ennen kuin vaurioitunut liimattu lasi on poistettu LCD-panelin päältä.

Murskautunut lasi on saattanut vaurioittaa LCD:n pintaa jonka voi todentaa vasta lasin poiston aikana tai sen jälkeen.

Näissä tapauksissa pidätämme oikeuden tehdä korjaustoimenpiteen näytön vaihtona. Asiakkaan tulee ilmoittaa haluaako tässä tapauksessa tarvike vai alkuperäisnäytön.

Lähtökohtaisesti pyrimme aina kunnostamaan vanhan alkuperäisen osan, jos se vain on mahdollista.

HUOM!

Säilytämme huollosta palautuneita laitteita enintään 1- kuukauden veloituksetta ja 3-kuukauden jälkeen maksamattomat ja noutamattomat laitteet siirtyvät Luuritkuntoon omaisuudeksi ja ne toimitetaan kierrätykseen tai romutettavaksi. ensimmäisen kalenterikuukauden jälkeen säilytysmaksu/varastointi 5€/päivä.

Jos olette vuokranneet tai saaneet lainalaitteen huollon ajaksi, teillä on velvollisuus pitää siitä hyvää huolta ja olette korvausvelvollisia mikäli laite katoaa tai vaurioituu. 

YRITYKSET HUOMIO!!

Laskutuksesta pidätämme oikeuden lisää automaattisesti syntyneet lisäkustannukset laskulle. Laskutuksemme on ulkoistettu Eezy Oskiin.


Tulostathan tai kirjaat käsin huoltosaatepohjasta kopion laitteen mukaan ennen lähettämistä. Kiitos.